На усі товари WAHL, придбані на нашому сайті, поширюється дія закону України про «Захист прав споживача». Протягом 12 місяців з дня покупки, Ви можете звернутися в наш сервісний центр з будь-яких питань гарантійного та сервісного обслуговування продукції WAHL. Протягом усього гарантійного терміну Ви гарантовано отримуєте якісний сервіс і безкоштовне усунення можливих дефектів або поломок.
Гарантія не поширюється на несправності, пов'язані:
- З механічними ушкодженнями товарів;
- З ушкодженнями товарів, викликаними попаданням всередину сторонніх речовин, предметів, комах;
- З порушення правил зберігання або експлуатації.
На ножі, шнури живлення та інші аксесуари гарантія не надається. Після ремонту в інших сервісних центрах або самостійного розкриття гарантійний ремонт також не може бути представлений.
У гарантійне обслуговування не входить заточка ножів.
Умови зняття вироби з гарантії і відмови в гарантійному ремонті.
Виріб знімається з гарантії в наступних випадках:
- якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту виробу в не уповноважених сервісних центрах;
- якщо були змінені, стерті документи про продаж;
- були допущені порушення правил експлуатації, наведені в технічній документації, що супроводжує обладнання, експлуатація виробу не за призначенням;
- якщо виявлено несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу за винятком випадків, обумовлених в інструкції з експлуатації;
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
Порядок звернення щодо гарантійного та сервісного обслуговування:
- звернутися до нашого магазину будь-яким зручним способом для з'ясування можливих причин несправності
- погодити з менеджером всі деталі прийняття (наша філія у вашому місті) або відправлення виробу на сервіс (якщо у вашому місті немає нашої філії)
- принести або відправити виріб у повній комплектації, заводській упаковці та не забути вкласти документи, отримані магазином та записку з описом проблеми
- якщо Ви відправили виріб у сервіс транспортною компанією Новою Поштою - обов'язково надіслати (вайбер, смс, електропошта) до магазину номер накладної
Магазин та сервісний центр не несуть відповідальності за зовнішній вигляд виробу при зверненні до сервісу, якщо відсутня оригінальна упаковка виробу.
Якщо у гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі – ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.