breadcrumbs_revolution_theme

На усі товари WAHL, придбані на нашому сайті, поширюється дія закону України про «Захист прав споживача». Протягом 12 місяців з дня покупки, Ви можете звернутися в наш сервісний центр з будь-яких питань гарантійного та сервісного обслуговування продукції WAHL. Протягом усього гарантійного терміну Ви гарантовано отримуєте якісний сервіс і безкоштовне усунення можливих дефектів або поломок.

Гарантія не поширюється на несправності, пов'язані:

  • З механічними ушкодженнями товарів;
  • З ушкодженнями товарів, викликаними попаданням всередину сторонніх речовин, предметів, комах;
  • З порушення правил зберігання або експлуатації.

На ножі, шнури живлення та інші аксесуари гарантія не надається. Після ремонту в інших сервісних центрах або самостійного розкриття гарантійний ремонт також не може бути представлений.

У гарантійне обслуговування не входить заточка ножів.

Умови зняття вироби з гарантії і відмови в гарантійному ремонті.

Виріб знімається з гарантії в наступних випадках:

  • якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту виробу в не уповноважених сервісних центрах;
  • якщо були змінені, стерті документи про продаж;
  • були допущені порушення правил експлуатації, наведені в технічній документації, що супроводжує обладнання, експлуатація виробу не за призначенням;
  • якщо виявлено несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу за винятком випадків, обумовлених в інструкції з експлуатації;

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Порядок звернення щодо гарантійного та сервісного обслуговування:

  • звернутися до нашого магазину будь-яким зручним способом для з'ясування можливих причин несправності
  • погодити з менеджером всі деталі прийняття (наша філія у вашому місті) або відправлення виробу на сервіс (якщо у вашому місті немає нашої філії)
  • принести або відправити виріб у повній комплектації, заводській упаковці та не забути вкласти документи, отримані магазином та записку з описом проблеми
  • якщо Ви відправили виріб у сервіс транспортною компанією Новою Поштою - обов'язково надіслати (вайбер, смс, електропошта) до магазину номер накладної

Магазин та сервісний центр не несуть відповідальності за зовнішній вигляд виробу при зверненні до сервісу, якщо відсутня оригінальна упаковка виробу.

Якщо у гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі – ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.